Încă un post TV se închide

shadow
Joi, 24.05.2018 06:57   2402
Postul de televiziune 10 TV se închide după doi ani de activitate. Această decizie a fost luată din cauza lipsei resurselor financiare. Anunțul a fost făcut chiar de prezentatoarea știrilor 10 TV.

"După 2 ani de muncă continuă pentru cauza comună a unioniștilor, unicul post de televiziune unionist din țară care aducea în casele dumneavoastră informații de ultimă oră, subiecte tratate echidistant folosind un adevăr istoric nu mai poate funcționa și își închide în această zi de 23 mai ușile", a scris pe Facebook, Alina Panico, prezentatoarea știrilor acestei televiziuni.

Potrivit ei motivul închiderii ar fi unul financiar. "Resursele financiare s-au epuizat, iar în aceste condiții nu mai putem continua, din cauza lipsei acute de resurse financiare necesare existenței postului", a meționat prezentatoarea.

Proprietarul postului 10TV, publicația Timpul de Dimineață, dar și beneficiarul final Silviu Tănase, nu au comentat informația.

Advertisement

Pe pagina web a Timpului fiind postată doar știrea în baza postării făcute de Alina Panico.

Potrivit acestuia, 10TV este unicul post de televiziune unionist din Republica Moldova, care a fost fondat exclusiv din donații și contribuții ale acelor persoane care cred în dezideratul unirii.

De notat că în ultimul an și-au suspendat activitatea mai multe televiziuni locale, tot din cauze financiare. În același timp se deschid alte posturi TV, care au afiliere politică și care fac parte din pregătirea pentru campania electorală pentru alegerea parlamentului din toamna acestui an.

Potrivit datelor Consiliului Coordonator al Audiovizualului (CCA) în prezent au licență de emisie peste 65 de posturi de televiziune.

Registrul CCA include:
- 23 servicii de programe difuzate prin canalele terestre
- 35 servicii de programe distribuite doar prin rețelele de cablu (1 difuzat și prin canal terestru)
- 8 servicii de programe difuzate prin satelit, inclusiv 3 difuzate și prin canalele terestre

Potrivit CCA trei radiodifuzori dispun de câte 2 licențe de emisie, inclusiv:
General Media Group Corp SRL (Vlad Plahotniuc) - Publika TV și Prime;
Telestar Media SRL (Oleg Cristal) - Canal 3, „Canal 2;
Media Resurse SRL (Rita Ţvic) - Euro TV și Orhei TV.

Citiți și: 

Proprietarii televiziunilor din Moldova: Miliardari americani, afaceriști locali, bănci din Rusia și milionari de la Tiraspol



Oportunitati